Hemma

Nu är jag hemma, helt själv och bara kopplar av. Det är dock inte helt lätt för det dåliga samvetet kommer sakta krypande. Jag brukar inte vara den som ger upp, men idag orkade jag inte vara "bror duktig". Kände mig lite trött redan igår, men trodde det skulle gå över. I morse gav jag mig iväg till Falun, hade ett ganska tufft träningspass på gymet, var sedan till skolan och städade och hade klassråd. När vi satte oss för lunch tog jag helt slut. Kände mig nästan skakis, trött, frusen ja nästan febrig. Funderade länge om jag skulle kämpa mig igenom dagen men beslutade sen att åka hem. Vi skulle ha färgmodeller och det hade inte varit kul att få lov och lämna en kund mitt i ett jobb, även om någon annan hade kunnat ta över. Nu sitter jag alltså här, och det är jag glad för. Mitt dåliga samvete har igentligen inte att göra med att jag åkte från skolan. Inte så mycket som för att jag borde hämta barnen så de får komma hem lite tidigare en dag. Men om jag hämtar dom tappar jag ju liksom själva vilostunden som jag verkligen behöver. Jag ska gå och sätta mig med färg och kemiboken en stund ute på trappen och bara vara så kanske jag kan hämta hem ungarna lite tidigare än normalt i alla fall.

Sooo Long folks

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: mikkaan

Haha neej det är mina saker när jag kom hem från gävle : ) som ligger överallt .. :) kram

2009-03-25 @ 15:59:07
URL: http://kriiistall.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0