lördags-göra-bekymmer!!!

När jag satt i bilen på väg från Falun i fredags rullade det in aktiviteter för den här helgen. Jag som varit slutkört fick lov att stanna upp i tanken och fundera på hur jag ville ha det. Jag har fortfarande lite ångest över att jag inte tog mig an Systers hår i fredags, vilket vi hoppade över eftersom tiden rann iväg. Istället plockade vi snabbt ihop lite saker och följde med Janne och Jenny till deras stuga i Untorp. Det blev en mysig kväll med god mat, vilket jag gillar. På förmiddagen idag styrde vi åter hemåt eftersom jag lovat syrran och vara barnvakt. Sara (syster) hade dock ställt in den tänkta skidåkningen så istället begav vi oss till biblioteket med barnen på sång- och sagostund. 

Nu är jag hemma och funderar på hur resten av helgen ska se ut. Kalle och Ebba leker med Maja och Jon ligger raklång i soffan. Frågar jag honom vad vi ska göra ikväll blir nog svaret i stil med: "Vadå... Måste vi göra något då???? Är det inte skönt att bara vara hemma!!!" Bakgrunden till detta svar är dock inte att jag skulle ha en osocial tråkmåns till pojkvän. Nej sanningen är att han kom i säng 05.30 i morse...
Vi får väl se vad det blir. Han har i och för sig ryckt sig i kragen förr... men då har det varit något riktigt bra lockbete. Fast det finns fler alternativ. Det är en tjejfest på Born i kväll vilken jag skulle kunna dyka upp på. Eller så gör jag helt enkelt som min sambo, myser i soffan. Vi får se.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Kom till Storfjäten vet ja..



Fylla vår badtunna med vatten tog 1-2 timmar..

Eldat har vi gjort..å snart är det varmt..2 timmar har vi eldat..om ca 30 min borde det vara varmt..



Om ni är snabb hinner ni hit..innan vi går upp ur tunnan..



kram kram



tjing

2009-03-28 @ 15:21:55
Postat av: Camilla

Vi saknade dig!!!

2009-04-06 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0