Skolan, hemma, skolan ,hemma, skolan...????

...nu har jag betämt mig, det blir hemma. Fast det var inte självklart. Jag gick upp, klädde mig och hade tänkt åka. Mår varken illa eller känner mig direkt sjuk utan mer yr!!!! Lite som dagen efter när man inte sovit så mycket och går upp medan man fortfarande är lite full...(någon som förstår vad jag menar??). I alla fall så gruvade jag mig för att åka men tänkte i alla fall göra det. Skulle bara läsa av min blogg, som fick mig att ändra mig. Så tack för hjälpen Emelie och Anna!! Jag tittade även på schemat och vi har telefon och data... vilket jag tror jag kan få genomgång på och lära mig ändå sen. Nu känns det ändå bra att jag är hemma, vilar en dag och tar nya tag i morgon!

Men nu är det dags för lite frukost, fil och flingor, kaffe till nyhetsmorgon!!!
Det var längesen.

Kram
Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: ianaana

Klart du ska få träna!! :)

Mitt hår blev helt ok... som vanligt reagerade det inte som väntat på färgerna, utan jag ska dit i morgon och fixa till det sista...

Duktig frissa dock, ung tjej som vågar testa lite...

Ser fram emot att komma hem och bli din "försökskanin" litar till 100 på dig ha ha!

2009-03-26 @ 10:40:29
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0