Minttu, mutation, muttor och mys

ÅÅååh. shit, en sån kväll.

Hur galet kan det bli när fyra tjejer träffas, äter lite gott, dricker lite gott och bara mår riktigt gott. Fast vi började kvällen ganska lugnt drog tiden sen snabbt iväg och innan vi till slut beslutade oss för att gå till sängs vid 4 hade det hunnit bli en rad galna idéer och hissnande skratt. Ibland får vi nog vara glada att ingen hör oss när vi väl kommer igång. Det är helt sinnessjukt...
I morse vaknade jag (kl 8 efter 4 timmars sömn... *snark*) med min syster bredvid mig, Ulle i Kalles rum och med Malin i soffan. Ulle skulle ha sovit på den andra soffan, men tvingades ge upp när snarkningarna höll henne vaken.

Mamma hämtade upp mig vid 9.30 och vi hämtade barnen och begav oss till Grönklitt. Kalle, Ebba och Maja har sedan varit så duktiga och klarat av deras första lopp i Lilla grönklittsloppet. Självklart belönades de med medaljer, godispåsar och korv. Trots att vi spenderat flera timmar ute i Grönklitt kom det inte på tal att gå in när vi kom hem. Det vore en skam att inte ta till vara på det underbara vädret som denna söndag bjöd på. Därför dukade vi upp fika på härbestrappen tillsammans med mamma och Lasse. Därefter byggde jag och Kalle på våran snöborg som nu börjar bli riktigt stor :)

Nu väntar en ny spännande vecka på skolan. Månd/tisd med färgmodeller och torsd/fred med permanentmodeller. Det är lite nervöst men det ska ändå bli skoj att börja lite mer med "riktiga" kunder.
Hoppas det blir mer tid att skriva de närmaste dagarna.

Sol Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0