Självisk dag = energikick!!!

Jag är så glad att jag har varit hemma idag. Efter att barnen hade åkt tog jag det bara lugnt och gjorde NADA. Det är inte ofta man är hemma själv numera så när det händer kan det vara riktigt skönt. Idag var det nog till och med ett måste. När jag reste mig från soffa för att göra något kom obehaget över mig och jag kände mig yr. Nu förstår jag att jag måste ha varit helt slut för jag känner mig som en ny människa nu ikväll. Jag gjorde en broccli och skinkpaj (typ tager vad jag haver variant) och bjöd hit Svägerskan Anna på lunch. Vi ett tiden hämtade jag hem barnen och därefter har vi spenderat hela eftermiddagen utomhus. Bilen har fått sig en duvning invändigt, vilket var behövligt. Utsidan får Jon ta i morgon.

Nu ser jag fram emot en lugn kväll. Kanske tar jag tag i lite tvätt, men mest av allt längtar jag efter att krypa upp i älsklingens famn och se en bra film. Vi får se vad kvällen bjuder på.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas filmen är bra och att du inte somnar. :D

2009-03-26 @ 18:58:50
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Anna Nämd

Hej Jenny!



Tack för gödningen idag, inget som står på min normala meny, but what a fuck, gott var det!



Krama kidsen godnatt från faster.

2009-03-26 @ 19:07:34
Postat av: Anna Nämd

P.s Mona, vart tog du vägen, himla god paj....;)

2009-03-26 @ 19:08:56
Postat av: Mona

Jaaa..jag har gråtit krokodiltårar...



tom mailade Theres i Mora och talade stolt om att jag avbokade lunch o pappersarb i Mora..för att VÅR Jenny minnsann bjöd på lunch..



-Men icke sa nicke..kunde inte ens smita på lunch till Jenny idag..to mutch to do today! (ni vet..det här med dåligt samvete mot sig själv!!! stön)



Va trevligt det hade varit..snyft..



Hoppas Jenny blir hemma fler gånger..mohahahah





kram kram

2009-03-26 @ 19:37:44
Postat av: Camilla

Receptet, tack....

2009-03-26 @ 19:40:00
Postat av: StefanWeei

Ville bara önska en riktigt trevlig helg ;)

2009-03-26 @ 19:42:14
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Mona

F-n..Jenny! du får SLUTA lägga upp andra blogg-länkar..nu hittade jag ju en till som jag har glömt bort på ett tag!! -hur skall man hinna med igentligen..



kram kram

2009-03-27 @ 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0