Dagens klipp

JAHA... Det skulle ju bli före OCH efterbilder på min lilla prins. Men smarta jag tog bara FÖRE bilder, sen var det bortglömt. Leo blev i alla fall klippt. Klippt blev även min lilla dotter.

Nyklippt och självlockig!

Visst är hon för söt. Men när jag sa till henne att hon var söt som en prinsessa så svarade hon:
- Nej som "pippi"!
Ja, jag säger då det. Det är nog bara att ge upp drömmen om en liten tjejig tjej. Tur att jag har Systers Maja som jag får pyssla om med flätor och tofsar ibland.

Tänk världen är full av underbara barn och Jag är stolt över att få vara mamma till två av dom.  

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, sötisar!

Ska defentitivt kolla upp det igen... Om man jämför med att plugga till lågstadielärare som jag hade tänkt mig är det ju ändå 4 1/2 med CSN. Så det är ju mkt pengar det också!



Kram :o)

2009-03-22 @ 21:14:17
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Jaha så var man petad.......grrrrrr ;)

/Anna

2009-03-23 @ 12:01:00
Postat av: Mona

Princessa...mohahahaha..nu var du allt lite rolig oxå!!! :)

2009-03-23 @ 17:42:44
Postat av: ulle

kalle=jenny ebba=jon söta som f#n :)

2009-03-23 @ 17:55:20
Postat av: Mona

Näe..japp..söta som f-n...

-men tvärt om ..

Ebba = Jenny (kolla ögonen mm) Kalle = Jon

Tihiiiii åh de e saaaaant

2009-03-24 @ 07:22:03
Postat av: Anna Nämd

Håller med Ulle!

Tyvärrrrr MOOOna



Hi hi / A

2009-03-25 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0