Små älsklingar.

Nu mår jag bra. Har fått fyra av mina favvoungar med mig hem idag. Mina två hjärtan och syrrans två godingar. Två prinasar och två prinsessor... eller få se nu. Leo skulle utrustas med short, tyckte jag. På väg upp till garderoben ropade han dock efter mig
-Moster, jag vill ha klänning!!!!
Ja ja, jag letade fram två lika kjolar, en till Ebba och en till Leo. Leo hoppade glatt i sin, men Ebba VÄGRAR.
- Jag vill INTE ha kjol!!!!
Nähä!! Så nu springer lilla prinsen runt i kjol (åtminstonde en brunrutig, så vi kan kalla det kilt), medan prinsessan, till lika skitungen, har byxor.

Jag lär gå och se vad de hittar på!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ebba är lik faster, kjol har man inte hur som helst!

Hi hi / Anna

2009-05-29 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0