Det snurrar på...

Mitt liv känns som en virvelvind som snurrar på alldeles för fort just nu. Detta har orsakat stiltje på bloggen, inte för att det inte funnits något att skriva om, tvärtom, utan för att orken varit bortblåst. Tyvärr kommer det nog fortsätta ytterligare ett 10-tal dagar. Skolan närmar sig ditt slut vilket innebär att vi ska utsättas för prov under två dagar. Jag ser inte fram emot det. Har bara lyckats hitta hälften av modelllerna jag behöver och tiden är knapp och orken obefintlig Dessutom ligger en förkylning och lurpassar på mig, ingen bra kombination alls.

Förra veckan klarade vi i alla fall av den stora Grazettevisningen. Anna höll i trådarna och engagerade oss elever i arbetet både som frisörassistenter, sminköser och modeller. Det har verkligen varit skitroligt och otroligt lärorikt, men även tagit enormt på krafterna. Det har krävts några dagars återhämtning men med förkylning i kroppen känner jag mig fortfarande inte helt uppladdad. Ändå hoppas jag få chansen att delta igen vid framtida visningar.

     

 
Nu blir det sängen så jag orkar med den kommande veckan. Hoppas ni, alla mina läsare därute, har överseende med att bloggen inte uppdateras så ofta just nu. Jag ska göra mitt bästa, och om några veckor hoppas jag det blir bättre. Är du sugen på att se fler bilder från visningen?!! Titta in på facebookgruppen "hårteamet show"!!

Tjing för den här gången

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Du är bäst Jenny. Du får nog fortsätta vara med...hi hi. Ses imorgon bitti, och jag tror Statoil Rättvik ligger i siktet! ;)

Kram o god natt.

2009-10-25 @ 22:40:32
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Mona

Tack för en annorlunda o skitkul helg!



Det ser verkligen ut som du är riktigt riktigt kortklippt ut på 1 av bilderna... jävlar i havet va snygg du är i kort hår!!! gå å klipp dig å skaffa ett jobb :)



Facebook hit å facebook dit.. :(

2009-10-26 @ 08:12:09
Postat av: Denice

eller hur då jempa.. Haha! jag kommer sakna dig med. :( :(

2009-10-26 @ 21:05:44
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0