kusiner!

Äntligen har min älskling kommit hem, efter en hel vecka i skogen. Så skönt att ha hela familjen omkring sig igen. Skönt är det på flera sätt, för det första för att jag har saknat honom men även för att det är väldigt påfrestande att själv ha hand om barnen, hemmet och annat samtidigt som man har långa dagar i skolan som tar mycket energi. Visst har det gått bra och visst har jag fått mycket hjälp av både föräldrar och svärföräldrar, men det är ändå skönt att veckan är över och ordningen återställd.

I morse borde jag ha sovit ut. barnen var borta och inget stod på schemat. Ändå slet jag mig ur sängen vid 8. Idiotiskt, jag vet, men det var ju så mysigt att åka ner till syrran för lite frukost och lösa medlodikryss medan Jon for iväg för att slakta. Då var det skönt att gårdagens 50 års kalas inte blev alltför utdraget. Vem vi firade??? jo min kära morbror Åke. Han trodde själv han skulle ut och nattvandra men hans släkt och vänner, med Malin i spetsen, hade andra planer. Det blev en trevlig kväll med mat, dryck, trevlig samvaro och singstar. Blev dåligt med kort tagna, eftersom jag inte hade kameran med mig, får bjuda på det som blev taget med telefonen :)


Jag och min goa kusin Micke. Alltid så omtänksam och gullig. För några år sedan hade jag och Jon äran att ha honom boende hos oss varannan helg... Härligt med en nära kusinrelation!!!


Från goskusin till tokkusin... vad säger man. En bild säger mer än tusen ord, lika barn leka bäst!

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: a

Suck hur ni orkar hålla på!!!

Hi hi

Kramen

2009-09-21 @ 07:54:38
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0