Beskedet

Idag damp det ner i brevlådan. Det där brevet som jag alltid HATAR att öppna. 1000 tankar korsar varje hörn av hjärnan innan man fått svaret klart för sig...
(öhh... finns det hörn i hjärnan??? den är ju nästan rund!! å... kan man korsa ett hörn??? Skit samma ni förstår nog vad jag menar)
Jag skyndade mig i alla fall att öppna brevet för att få allt överstökat så fort som möjligt.

"Vi vill med detta brev meddela att proverna som togs vid den gynekologiska cellprovskontrollen visade normal cellbild"

Shit va skönt det är. Ja har inte haft några tecken på att något skulle vara fel och proverna har aldrig visat på något annat, ändå är det lika jobbigt varje gång. Nu kan jag dock slappna av några år till, det känns bra :)



Sol jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0