övernattningsparty

Ifredags åkte jag med Carran hem från skolan. Vi skulle nämligen förbi på Hårteamet och fixa hennes utväxt, eftersom hon hade panik ;) Därefter åkte jag hem, packade en liten väska och for till Furudal där resten av min underbara familj bafann sig. Svärföräldrarna, som parkerat sin husvagn där, stod för kvällens middag. En härligt blodig biff, ugnsstektpotatis med sesamfrön och sallad. MUMS.

Idag, lördag, har kalle varit på kalas hos en av hans nya vänner från förskolan, Jens. Det är så roligt att det blir lite nya kompisar och framför allt kompisar som inte vi föräldrar "tvingar på" dom. Verkar dessutom vara en hellylle kille :)

Nu på kvällen har syrran kommit förbi med barnen. Vi har ätit tacos och myst. Eftersom Erik är i Stocj´kholm och har sprungit Bellmansstafetten ska dom sova över. Det är så mysigt! Nu ska bara barnen nattas, sen kommer Jon ta plats i sängen för att titta på fotboll och jag och syrran ska fnissa ikapp i soffan med vin, öl, cider...

I morgon håller vi alla tummar vi kan för våran Sabri!! Han är en av 5 finalister i Mix megapols artistjakt. Må bäste man vinna... å då finns bara 1.
-Go Sabri Go Sabri Go Sabri!

sabri200

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Hej ville du inte bli vän på Face book?

Hi hi

Hej Sabri go go

2009-09-05 @ 22:21:31
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Denice

Hahah, Nemo. Gulligt. Näe jag är inte dum på riktigt.. haha, måste varit någon dåre som skrivit lappen om inte visste att det var smarta jag som hade parkerat där :D

2009-09-07 @ 20:37:32
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0