Älskar min morbror!

Varför kan man inte få lite skrivarlust...????? Eller skrivarlusten finns, men idéerna till ämnen saknas! Visst kan man skriva om vad som händer i livet:

- Söndagens dröm om att Sabri skulle vinna artistjakten sket sig när en 20 åring fick följa med "ladys night" gänget på turné. Därmed sprack även mina tankar på att vi skulle dra ihop ett tjejgäng och rocka gärnet... Pengarna får nu gå till öl på Grönklitts afterslki i hopp om att de har bättre smak än artistjaktjuryn. Fast kanske blir jag sittande där och tröstsuper till K-G och "den tappre indianen".

- Idag kom jag hem och hälften av svampen jag slet med i helgen hade ruttnat eftersom det varit tätt under myggfönstret som dom skulle torka på! Efter ytterligare en rensning i stanken av rutten svamp hoppas jag nu att resten av skogens härligheter får torka som de ska.

- Idag har 450 spänn spenderats på rena kroppskontrollen. Första hundralappen för ett cellprov och resterande 350 kroner för en ögonkoll. Cellprovssvaret kommer om ett par veckor och ögonen fungerade som de ska... skulle ha spenderat i lite nya höstkläder istället!

... ja hur kul kan det bli. Nej jag kryper till kojs istället. Hoppas på en god natts sömn och ser till att vakna full med energi inför morgonens träningspass.

Men först ett stort GRATTIS till min älskade morbror som fyller 50 år idag.
HIPP HIPP HURRA <3


Morbror "Såke" och kusse Linda.

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja och träna det gjorde vi! Grattis till Åke! ;)

Kram A

2009-09-09 @ 21:15:02
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0