Well Wella, well done!!!

Idag har Wella varit på skolan och haft kurs med oss. Efter ett par timmars teori fick vi jobba praktiskt på modeller. Lärorik dag och i morgon fortsätter det med mer "korvstoppning", men det ska bli intressant.

Skolan ja, tänk snart är den slut. Bara oktober kvar, i november går vi ut... SHIT!!!!
Min panik ligger i och för sig inte i att skolan tar slut, jag kommer finnas kvar där ett par dagar i veckan och övriga dagar har jag ju klart med Hårteamet. Min salong är ju världens bästa och jag vet ju att jag trivs så det ska bara bli kul. Men innan vi slutar ska vi göra ett prov där våra kunskaper ska bedömmas. Fast jag vet att resultatet igentligen inte har någon betydelse för min framtid så har jag sån prestationsångest. Vill att ALLT jag göra ska bli perfekt... fast det är omöjligt. fast INGET är ju omöjligt....
Försöker intala mig att jag bara kan göra mitt bästa men det är svårt när man vill vara bäst!!! ;)

När testen är klara kommer det dock bli ett par underbara, och förfärliga, dagar i skolan. Vi ska ha världens bästa avslutningsfest med världens bästa klass. Men det betyder också att vi ska skiljas, åt olika håll, snyft!! Har nog aldrig haft så kul med ett så stort gäng tjejer som bara slussats ihop. Nedrans vad jag kommer sakna allihopa. Fast jag är säker på att vi håller kontakten kommer det inte bli som nu, kanske inte så vi ses allihopa samtidigt...

Det bästa med när vi slutar är att jag kommer vara mer på världens bästa salong, HÅRTEAMET. Från nov/dec finns jag där för alla som vill boka tider. Kom till mig och ni får lite mer tid av njutning och lite mer pengar kvar i plånboken... härlig kombination va! Inte alla som kan erbjuda det ;)
Snacka om det perfekta klippet!!!

Det är bara att slå en pling...

Kram på er snyggingar

Sol Jenny



Kommentarer
Postat av: Denice

Ja precis! Men nu kan jag shoppa hur mycket jag vill ;) Och överallt i hela världen i min rosa helikopter ;)

2009-09-24 @ 21:40:11
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Malin HÅ

Men shit vad tiden går fort - tyckte precis du lämnade mig...

Håller tummarna för dig gumman - heja, heja - det kommer att gå jätte bra på proven!

Och JA, nu blir världens bästa salong ännu bättre :-)

2009-09-25 @ 09:56:33
Postat av: Anonym

Håller med...fniss...;)

2009-09-25 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0