Hemma pa fredag.... det ska jag va!

Jaha.... annu en nerrakning infor hemresan har borjat. Tva natter och tre dagar kvar i Aussie. Hoppas jag.....

Det har ar nog den knasigaste resan jag gjort. Tank att sitta i ett land dit de flesta bara drommer om att komma till och det enda jag drommer om ar att komma hem!!!

jag forsoker dock vara possitiv. Vi har biljetter hem pa torsdag och installningen ar att flyget da ska ga. Gor det inte det kan det droja anda in i maj innan det finns lediga flygstolar.... ett alternativ som bara inte funkar!! Var dag har betyder en dag av forlorad inkomst. Vara visum har dessutom gatt ut och jobba har far vi sa klart inte heller. Nej... possitiv sa jag ju att vi skulle vara. Vi kommer hem pa fredag och tills dess ska vi njuta och slappa for att vara utvilade och glada nar vi kommer hem.

Pontus var sa gullig och la in ett klipp pa Ebba pa FB. Har inte haft tillgang till ljud pa datorn forren idag... gissa om det blev tarar.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1380950956536

hoppas lanken fungerar. Annars kan ni hitta den pa min FBsida.... klicka fram tidigare handelser!

Nej nu ska jag kolla av lite nyhetssidor innan min timme ar slut.\

Saknar er alla.
Kramar
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Sol Sara Eldh

Jag grinar när jag ser filmklippet och jag träffade lillstumpan i söndags. Vi längtar efter dig. Barnen är glada att det är marknad på fredag, men bäst av allt är att moster kanske kommer hem.

2010-04-20 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0