Tavlingarna avklarade och nagra dagar kvar...

Nu ar tavlingarna och aven eventet med IAHS avslutat och vi har nagra semesterdagar innan det ar dags att aka hemmat. Tanker skriva lite mer ingaende och lagga ut bilder nar jag kommit hem men en liten snabbrapport ska ni fa sa lange.

Tavlingarna har gatt bra. Tva bronsmedaljer kammade jag hem... glad, ja, fast det hade ju setat fint med en hogre valor.... :)

Se artikel i MT

Under tva dagar har vi varit pa utflykt. Forsta dagen for vi runt och tittade pa djur, koalor, kangrur, ormar, wambats... och mycket mer. Andra dagen var det vandring. Vi besteg en bergstopp och fick en fantastisk utsikt. Darefter gick vandring nr 2 till en beach. tyvarr ar det host har och alldeles for kallt for bad men det ar otroligt vackert och saaaa harligt med havet.

Nu ska jag dela min datatid med Anna sa jag lar sluta.

Kram pa er darhemma.



Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Love those animals...

2010-04-24 @ 15:56:48
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0