yra

Funderade länge på yra eller icke yra... men när Jon tog plats under gräsklipparen (nej jag körde inte över honom den gick sönder så han mekade), ja då beslutade jag mig för att ta mina små guldklimpar och åka ner en sväng. Ganska mysigt att komma dit i tid, riktigt se musikerna innan det går över styr och "slippa" trängas i kön till baren i öltälten. Men med två barn som ville åt olika håll, köpa ditten och datten och INTE stå still och bara lyssna... ja så kände jag mig yrare än vanligt en onsdagkväll på sommaren i Orsa.

Efter att ha lyssnat på "rälsbussen från Östersund..." smet vi in på skoaffären och inhandlade nya springskor till Kalle och stövlar till Ebba. ÄNTLIGEN! Sen blev det en rundtur på byn innan vi avslutade med lite lek i den nya lekparken vid biblioteket. En park som för övrigt är väl värd ett besök för att roa barnen för er som har!

På vägen hem ville Ebba till Micke och Mona men jag talade om att de hade åk till Stockholm.
- "men ÅH! DÅ KOMMER JU JAG ATT SAKNA DOM!" gnällde Ebba, blev kinkig och kunde inte fatta varför i hela friden de hade åkt dit!

Så söt!


Ebba och Micke i Fjäten. Nyår 09/10

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

om du bara visste hur mycket det gick överstyr på yran hahaha...;) Puss

2010-08-05 @ 02:53:27
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack! :)

Det blev en riktig toppendag.



2010-08-08 @ 17:13:19
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0