Snöigt värre!!

Började söndagen med ett besök hos syster där pappa huserat några dagar för att hjälpa till med utbyggnaden. Idag skulle han återvända hem till Norge så vi ville passa på att umgås en stund, borde göras oftare... Innan vi återvände hemåt busade barnen runt på gården, och fortsatte när vi kommit hem. Det är helt sjukt va mycket snö det har kommit. Fick för mig att det skulle skottas en gång fram till lekstugan och var helt slut innan det var klart. Nu tar man sig i alla fall fram utan att behöva pulsa i alltför djup snö... får se hur lång tid det tar innan det är igensnöat igen. Jon idiotförklarade mig och förstod inte vitsen, men varför gå till gymet när man kan lyfta tyngder hemma ;)


Härligt mycke snö!!!

Själva snön har jag faktiskt inga problem med. Jag tycker det är riktigt mysigt. Ännu härligare blir det när man ser sina barn leka och busa runt i det vita landskapet. Kalle skulle nog kunna vara ute hur länge som hellst bara han får en snöhög och en spade. Efter att syrran tröttnat på utelekar hade Kalle gott sällskap av Musse, som även han verkar stortrivas i den djupa snön.


Ebba och Kalle på lekstugetaket!


Musse hjälper Kalle att gräva snökoja under bordet.


Musse, snökatten.

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

ssssssssssååååååååå fiiiiiiiinnnaaaaaa<3

2010-03-01 @ 09:00:24
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Denice

Heeej Jempa!! Jag har faktiskt kastat av mig 5,5 kilo än så länge ;) Är riktigt duktig med träning nu. Känner helt underbart. Photoshop använder jag bara för att se brunare ut ;) Haha



Hur går det på jobbet? Vet du om alla tjejerna har fått nå jobb eller? Methap har iaf sök jobb där jag jobbar nu. Men dom behöver inga :( Sen har jag sett att "Min pojkvän-bruden" inte heller fått nått. Men det kunde man ju räkna ut:)



Miss yooooooooou (och ditt skratt)

2010-03-01 @ 22:35:36
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0