Ensam i cyberrymden...

Jaha!!! Hur har dom tänkt sig det här nu då!! Försöker logga in på facebook och det går inte. ????? Fy vad jag känner mig ensam. Har ju ingen att prata med. Jag bara sitter här i min ensamhet medan gubben tittar på hockey... Fy vilken tråkig lördag. Ska jag behöva lyfta baken och åka och hälsa på någon PÅ RIKTIGT!??? Det är ju inte riktigt klokt. Nej hoppas HOPPAS facebook kommer igång igen snart. Annars blir jag tokig!

Idag har vi varit i ishallen med barnen och de och åkt skridskor. Kalle imponerade stort. Tidigare vintrat har han knapp stått på skridskor eftersom vi inte tagit oss tid. I år har han åkt några gånger i skolan och på fritids och han älskar det. Nu förstår jag efter att ha sett hur otroligt duktig han är. Kanske man kan satsa på att bli NHL-morsa nu när NHL-fru chanserna verkar vara borta ;)

Nej nu tillbaka till mina väner i cyberrymden!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja Jenny jag hoppas du övergett tanken på fru NHL, då det innebär att då blir det ingen Jon!!! Bättre med NHL morsa ;).Kom hit vet ja. Rödvin och Facebook...ha ha. Snart blir det Robinsson! Du har förresten glömt funbeat!!!/ Anna ;)

2010-01-23 @ 19:05:14
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: P-skrutt

ALLTID ALLTID kan du komma hit när du har tråkigt, och när du inte har tråkigt. Vi är nästan alltid hemma (känns det som iaf) och vill alltid träffa dig/er. Jag fattar vad du menar med tråååket som infinner sig när fb står stilla, men det är ju också strålande tillfällen att träffas å dricka kaffe. Jag måste nog diskutera lite hår med dig också, men även om vi lyckas glömma det. KOOOM!

2010-01-23 @ 22:21:17
URL: http://pannskrutt.blogspot.com
Postat av: Jennie <3

Haha,ja man kan allt sakna den där datorn ibland,speciellt när den INTE fungerar =D



Ha en fin Söndag! Kram från Nusnäs!!

2010-01-24 @ 08:46:49
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0