Sömntuta

Hur kan man sova till 10.30 utan att känna sig utvilad, när man dessutom la sig tidigt kvällen innan ????? (i alla fall tidigt för att va en lördagkväll) Ingen alkohol intogs och den ansträngningen jag gjorde igår kväll var en lugn genomgång på gymet. Jag fattar inte, och GRUVAR mig något SÅ IN I NORDEN för i morgon då det ska faras ner till Falun KLOCKAN 6.30!!!! Hur ska jag kunna leva då??? Mitt hopp står till att jag har sovit så många timmar i natt att jag blir pigg i morgon om jag så skulle va uppe hela natten.... troligt???

Undra om det kan va min lilla nätta förkylning som spökar (därav den skämmigt lugna genomgången på gymet igår). Känner mig ju lite rosslig i halsen, utan att ha ont och en tenens till huvudvärk, utan att det är några större problem. Hoppas i alla fall att den ska ge sig nu så jag och Anna kan börja köra ordentligt och nuyttja våra gymkort. ... jag har fått ett gymkort trala la la la la...!!! :)

Någon annan som ska ge sig är den här fördömda kylan. Jag vet att jag är en fryslort och försöker därför hålla inne på min klagan... men HALLÅ neremot -30 grader så här länge och jag kan inte låta bli. I min favoritvinter kan det va lagom köldknäpp för att få tjäle i marken och isar på sjöarna. Sen massor med snö och en temperatur som håller sig runt -5 ( kan sträcka mig till -10... på natten). Hoppas vi är där snart för jag vill nyttja mitt spårkort!!! kallare än -10 och mina händer och fötter strejkar.

Men ikväll blir det varken gym eller skidspår. Ikväll sitter jag bänkad i soffan för att njuta av de härliga människorna i "en annan del av Köping". Dom är ju helt underbara och jag blir så glad av att se dom. Lindas härliga utstrålning är ju bara helt fantastisk... och sen en kaffedrickande Tobbe på det. Nej det här missar jag INTE. :)
I en annan del av Köping. Foto: Linus Hallsénius/TV4

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Svärmmor

Hej

jag har det varmt och skönt lite feber och varma symaskiner Från äntligen hemma till äntligen hemma.

2010-01-10 @ 16:46:41
Postat av: Anna Nämd

Men mamma du kan ju inte använda punkt o komma tecken!!! Ge dig in o klaga på min stavning....grr ha ha. Jenny jag håller med dig totalt.(Slem i halsen, konstig konsistens, färgen ska vi inte tala om.) Kram kram

2010-01-10 @ 20:18:35
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0