Sverigegrejer... det är grejer det!!!

Före jul var jag med på en otroligt rolig fotografering till en webbshop. Vi skrattade oss igenom hela fotograferingen som blev coolare, tokigare och galnare alltefter tiden gick. För var outfit vi (jag, Erik Gölén och Cornelia Gölén) fick på oss, desto mer skrattade även fotografen... som är holländare. Han har lovat att inte lämna vårt avlånga land på grund av detta, men nog tror jag nog han funderade en gång extra på vad vi är för ett folk igentligen ;)

Webbshopen består av sverigeprdukter, allt som är gult och blått!!! Produkter som är ett måste vid kommande landskamper... stora som små. Använder själv flera av produkterna, bla väska och mössor. Kan varmt rekomendera "skidmössan", inte minst för skidaktiviteter. Eller "Beanie"-mössan som jag själv använder dagligen :) ...coolt retrosnygg och skön! 

Här kommer några smakprov!!!  

   
   

Njut vidare på hemsidan... Den är BÄST!! ;)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja grejerna är coola, men du ska inte vara blond eller gul i håret...inte din färg ;)

2010-01-06 @ 13:02:31
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0