Bud Svea Kristina

Idag stod dop på schemat. Som vanligt var jag ute i sista sekunden. Satt framför datorn och gjorde dopkort när jag upptäckte att klockan var alldeles för mycket. Jag slängde mig i duschen, klädde barnen och fort in i bilen. Klockan 12.30 var jag på jobbet och slog in doppresenten. I bilen, på väg till Mora, åkte sminket på och 7 min i 1 körde vi in på parkeringen till Andreasgården... ahhhh 7 minuter till godo innan dopet skulle börja. Inte tidig, men i tid :)

Efter en mysig cermoni, med vacker skönsång av Anna-Karin Bengtar (ja ja hon är gift så jag vet inte om hon bytt namn???), bjöds det på mat och sedan fika. 15.10 lämnade vi tillställningen och åkte tillbaka mot Orsa... i den riktningen var jag ännu senare med tanke på att jag skulle börja jobba 15.00 ...Malin var dock förvarnad på att jag skulle bli sen!

Satte ihop några av korten från dopet, med Sveas underbara doptårta som bakgrund.


Nu blir det lite fika och sedan sängen.
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Lät som ett mysigt dop..va härligt..



Själv vill jag mest beskåda bilder på allas vår Kattis med orsadräkt..sänd över några el pronto..hon kommer bli skogstokig.. funderar skarp att ta nått kort och sätta upp för beskådning i fjällstugan..jippi

2008-12-08 @ 08:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0