dan före dan före dopparedan!

Bäst att passa på och skriva en rad så här på mogonkvisten, resten av dagen blir det nog fullt upp. Om en stund ska jag skjutsa barnen till deras farmor, sen är det heldag på jobbet. Jag hoppas komma dit i tid så jag kan påbörja min julklappsinslagning redan före öppning. Något jag troligtvis får avsluta efter stängning. Dessutom är ju inte alla julklappar inhandlade än.. SUCK!! Ja ja det får ordna sig.

Efter jobbet hade jag dessutom hoppats få till julgranen. Förbereda kläder inför julafton. Hellst skulle det ha plockats och dammsugats, men va sjutton! Skiten ligger väl kvar till annandagen, tror ni inte???

Här bjuder vi på ett riktigt glädjeämne. En av mina favoritfamiljer har ju blivit större.


Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0