Från fredagen till lördag

Så var arbetsförmedlingen avklarad för det här året... JIPIIIII! fast redan något vecka in i Januari måste jag dit igen :(
Besöket gick dock relativt smärtfritt. Jag hatar alltid att gå dit, eller att ha med dem att göra i huvudtaget, men den här gången var det extra pirrigt eftersom jag hade en ny handläggare. Jag visste inte alls hur hon var, men det fungerade bra. Nästa gång kankse det inte känns lika eländigt... eller jo. Men det skiter vi i nu.

Efter arbetsförmedlingen shoppade jag loss lite på H&M innan jag åkte till mormor och fikade. Ganska skönt att var utan barn där en gång. På väg mot Orsa svängde jag förbi dollarstore och därefter parkerade jag mig på jobbet. Malin ville att jag skulle börja lite tidigare vilket jag gärna gjorde.

Fredagskvällen bjöd på tacos och Idol (som jag redan kommenterat här i bloggen). Idag var det åter några timmars jobb och därefter var vi till Anna och Micke och drack kaffe. Nu väntar en hemmakväll med barnen, förhoppningsvis ska åtminstonde den yngra vara nattad före 20.00 då dansbandskampen börjar. Nog för att jag tvivlar på det efter att hon somnade i bilen i dag... men vi får la se. Jon ska på hårdrockskväll i Hansjö bygdegård. Roligt??? ja det blir det säkert. Jag är dock inte speciellt ledsen att vi inte fick barnvakt. Jag är både slut och inte speciellt sugen. Däreomt önskar jag att jag var med Micke och Mona i fjällen NU!!!


Om två veckor och två dagar är det här min vy utanför fönstret...

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: karin

jag kan kika förbi dig o säga hej :)!!!:Dkram på dej

2008-12-13 @ 19:14:53
URL: http://kajinkarin.blogg.se/
Postat av: iana

önska dig att få Christina Eriksson som handläggare. Hon är världens bästa och trevligaste!!

2008-12-14 @ 12:07:35
Postat av: Mona

Jäääklar...nu ser jag... de där trätopparna måste kapas! ;)

2008-12-15 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0