Heljäktig dag... och i morgon blir det värre!!

Morgonen började med panik. Hade magknip som bara den och befarade att jag skulle be tvingad att sjukskriva mig. Efter ett alltför långt toabesök lugnade dock magen ner sig. (Trodde jag hade magsjuka men var inte lös i magen). Nog om skitsnacket. Mycket försenad hade jag fått in barnen i bilen. Eftersom jag lovat Kalle att han skulle få bjuda på glass på dagis, en glass jag inte hade köpt, fick det bli en tur runt Orsa. När jag upptäckte att bilen inte var tankad beslutade jag att glassköpet fick bli på Statoil. Där fanns dock ingen glass, så det blev Willys, innan jag äntligen kunde dumpa av barnen på dagis.

En kvart försenad klev jag dock in på jobbet. Malin inhandlade proviva-dryck och därefter har magen varit tipp-topp, skönt. Kul dag på jobbet. Kunder i en jämn ström hela dagen, vilket fick timmarna att springa iväg. Tio i 6 lämnade jag dock affären för att möta upp Jon, barnen, Sara och barnen och pappa i Stackmora för ett se på tomtarna i Stackmoraskogen. I år var det dock så himla mycket folk att vi gav upp. I stället blev det fika hemma hos Sara och barnen fick öppna julklappar från morfar. Mysigt.

Nu ska jag göra ett mindre ryck här hemma innan sängen och boken får avsluta min dag. Först tänker jag dock bjuda på några fler kort ifrån våran underbara tjejfest i lördags. Dessa bilder säger väl allt...


Nej... Nu har jag inte tid mer!

Kul i Jul

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: ulle

Fan va UNDERBARA vi är :) God Jul på dig,skit i att städa...bara njut av all god mat och att få vara tillsammans med nära och kära. Kram

2008-12-23 @ 19:02:08
URL: http://lofvargarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0