KEVIN.... vilken gofis :)

Ja, så stod han där som vinnar till slut. Jag kan väl inte var annat än nöjd, han har ju läääääänge varit min favorit (även om jag hade ett extra gott öga även till Robin d.ä. Kan bero något på hans rockstil....).

Jag ser fram emot att se Kevin i framtiden. Se hur långt han kan gå. Om han fortsätter briljera. Spelar han sina kort rätt kan det bli hur bra som hellst. Men så kommer frågan... Hur kommer han hantera all framgång????? Jag tror på honom, men frantiden får utvisa det. Fast nu, just nu vill jag bara skicka en STOR grattiskram till Kevin... Han är ju trots allt BÄST, nu.

En tanke måste även skickas till godbiten Alice. Lilla kvinnan med stora rösten. Kevin var bättre, idag som hela hösten. Men vinnarlåten... nja den var nog trots allt Alices. Jag tycker faktiskt den passade henne bättre. Just den gjorde hon BÄST.

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Nu laddar vi för dansbandskampen...
HEJA LARZ-KRISTERZ!!!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Japp..kevin värd att vinna, men "bruden" verkligen rockade fett den här gången..

Helt underbart i fjällen nu på morgonkvisten..underbara vyer..snötäckta träd..mmm -va fan gör ni hemma?!!!!

kram

2008-12-13 @ 08:43:10
Postat av: Anonym

Jadu du missade jide han sjöng under pausen grattis sången till sin Mamma :)

2008-12-14 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0