klappar mig hit och klappar mig dit...

Idag var det stora "köpa alla julklappar-dagen". Det gick väl sådär.
Jag hade mer eller mindre kniven på strupen att få klart allt idag. Tanken var att jag skulle dela upp det och få lite gjort igår, men barnens humör när jag hämtade på dagis gjorde att det inte ens var värt ett försök att shoppa med dem. Idag var svärmor snäll och tog hand om barnen så jag, själv, kunde sticka till Mora efter jobbet. Det blev ett fasligt springande, men jag har i alla fall fått ihop lite. I morgon ska jag gå igenom och se vad som saknas... förhoppningsvis är det inte alltför mycket.

Nej borde sova NU. Ska jobba ända till 4 i morgon, sen blir det kvalitetstid i frisörstolen. Har ni tur kanske det blir en bild på "the new me" redan i morgon kväll...

So long folks!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp! Bara 1 månad kvar nu :o)

Det vore jätte kul om du kan vara med, tänkt dig att se syster så finklädd ;o) Hihi...



Kram

2008-12-18 @ 15:07:38
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0