Söndagsbestyr

Min söndag började något kaotiskt, mer bildligt förklarat någont i den här stilen:


Efter många timmars slit hade jag dock rett upp endel och dagen avslutades mer såhär:



Alltså det är inte klokt. Det här rummet har varit husets största skamfläck, LÄNGE. Det är fortfarande mycket som ska fixas...(målas/tapetseras, nya möbler, fotölj ska kastas osv) men allt skit är i alla fall borta :)  Nu finns det många fler skamfläckar som nästan är lika stora, men det är i alla fall EN mindre. Det är jag både stolt och glad för! Något annat jag är mycket stolt över är att jag verkligen har tagit tag i och slängt en massa skit. HamsterJenny har fortfarande kartongvis med skit kvar i sina skrymslen och vrår... men en hel släpvagn står överfull på gården och väntar på att bli tömd.

Nej jag tror jag ska gå och fortsätta rensa i nästa rum....

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan..jag är imponerad ! ibland slår blixten ner!



jahaja..åh jag som nämnde gällande en påse med grejjor till dig..kanske inte lika kul just nu när du har ordnat till det..men va farao..du kan slänga vad du vill i min påse..det är iallafall ngt possitivt..



kram

2008-12-15 @ 16:59:37
Postat av: Sol Jenny

Ja... och jag föredrar ju att blixten slår ner, och inte en BOMB. Dom är jag trött på ;)

Sol Jenny

2008-12-15 @ 17:26:10
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig du är!

Det är alltid så skönt efteråt, när det är ordning & reda & man har lyckats rensa lite på grejor.



Kram

2008-12-15 @ 19:32:42
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! Duktig du är, skulle också behöva röja lite... Jo du, ibland lyckas man vara snabb med kameran ;) Han ser väldigt nöjd ut med hummern!



Hälsa Jon!



Kram!

2008-12-15 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0