Tack för det adlibris, ni får mitt vänlighetspris!

I söndags beställde jag böcker på nätet. Igår levererades dom i min brevlåda, betalda och klara, snabbt och framför allt enkelt... tills jag öppnade paketet och upptäckte att en av böckerna blivit fuktskadade! SUCK! DRYYYYGT.
Lagomt grinig ringde jag idag upp adlibris och berättade vad som hänt. I min negativa hjärna hade jag förväntat mig en grinig kärring i andra änden som skulle säga att jag fick retunera boken till självkostnad, eller ännu värre ta det med posten... Istället möts jag av en ängels milda röst som med den största förståelsen talar om att hon genast skickar en ny bok till mig. Tillsammans med den kommer kartong och returlapp så jag kan lägga den "förstörda" boken på lådan, på deras bekostnad. Dessutom ber hon om ursäkt på företaget vägnar. Tänk vad ett vänligt bemötande kan göra. Jag kommer defenitivt beställa fler böcker från dom.

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0