Snö, mera snö... inte tö!!

Snö snö snö... åååh vad jag är glad att vi har fått så mycket snö :)
För många kanske det är detsamma med en massa snöskottning, men inte ens det bekymrar mig. För det första var våran gård redan plogad när jag kom ut i morse, och den lilla biten närmast huset skottar jag gärna. Jag älskar att skotta snö. Jag blir glad av att skotta snö. I och för sig var det lite drygt vintern när jag gick gravid och skulle hålla hela gården snöfri... men nu är jag inte gravid och jag behöver ju bara skotta en liten bit. Resten kommer en traktor och fixar, det är vår lyx i vardagen!
Hoppas det snöar i natt igen :)

Annars är det TV-kväll ikväll. Bonde söker fru är precis avklarat och nu väntar oskyldigt dömd. Helst hade jag velat se Efterlyst samtidigt men det blir att sappa lite i reklamen (den korta stund reklamen på 3an och 4an inte sammanfaller). Därefter ska jag fortsätta på min bok, flickan som lekte med elden. Började igår... och det verkar vli bra :)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

Du är så knäpp...:) Du får gääärna komma hit och skotta mig ut!

2008-12-03 @ 21:35:32
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej gumman.

Ja visst är den cool? Kolla på Kaplagården, har inte varit där på ett tag. Jag har den faktiskt hela året även om det passar extra bra i juletid.

Hur går det med julstämningen i Hansjö då?

Kram kram.

2008-12-04 @ 14:10:39
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0