Äntligen....

Så har man ordnat till sin tillvaro lite grann i alla fall. Det blev många vändor, inskriven där och utskriven där. Papper hit och papper dit. Varför si och varför så.... Orkar inte ens gå in på allt. Lösningen blev i alla fall att jag hade 19 dagar kvar av min gamla stämpelperiod. Dessa dagar kunde jag nu använda, vilket betyder att jag inte behöver skrivas in i arbetsgarantin.... vilket i sin tur betyder att jag idag kan vara hemma med VAB idag. Det är bara att hoppas på ett beslut från a.kassan inom ett par veckor så jag vet vad jag ska göra då. Men för nu kan jag lägga detta till sidan. (bortsett från att jag måste anmälla till försäkringskassan och få iväg arbetsgivarintygen vill säga)

Nu ska jag ägna resten av dagen till att planera för fredagens begravning. Åker in till Ida så vi tillsammans kan sätta oss och se vad som ska göras. Det börjar reda ut sig nu vad vi ska hitta på, det är bara att lösa allt praktiskt.

/Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0