En kram kan säga mer än 1000 ord...

Idag åkte jag till Sonja och Göran. Fatta va skönt det var att få träffa dem och bara krama om dom. Det finns så få ord. Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att mista ett barn, eller som för Sonja och Göran att mista ett barnbarn. Visst var det jobbigt, men i alla fall bättre än att bara sitta hemma. Hoppas att även Jossan orkar träffa oss (tänker på mig och Ida) före begravningen på fredag.... Begravningen ja. Fy och usch!!! Känns i alla fall bra att vi får vara delaktiga och kan hjälpa till. Jag och Åsa följer Ida och dukar. Dessutom ska vi fixa lite bröd. Kommer bli en jobbig dag men vi får göra allt för att den ska bli så fin och minnesvärd som möjligt.... Minnet är ju det vi alltid har kvar av lilla Leia, och så länge vi minns finns hon hos oss...

Men veckan har haft några riktigt ljusa stunder också. Även om det är svårt att glädjas fullt ut nu så är det skönt att det finns glädjeämnen. 1. En av mina vänner (tänker inte riktigt avslöja vem än) berättade för mig att hon väntar barn :) snacka om livets ytterligheter... 2. Jag har fått träffa Tigge och Lotta, och inte minst deras underbara dotter Moa. Vem kan motstå att le tillbaka när man får ett leende från en sån här liten gofis.... inte jag i alla fall :)



Den här bilden på Moa får avsluta dagens inlägg. Vi hörs snart igen!
Tjing!
/Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0