Små smultronställen i vardagen

Oj vad dagarna går... och inte har jag bloggat!! oups. Inte för att jag direkt har haft möjlighet heller men ändå. Nu är det i alla fall söndag och dags att varva ner och ladda inför veckan som kommer. Ska jobba, vilket jag gör med blandade känslor. Det är ju lite trist att stå i en affär, utan fönster, när resten av familjen, vännerna och turisterna myser ute i det underbara sommarvädret. Men samtidigt ÄLSKAR jag att få jobba ibland. Om inte annat för att man måste. Vad ska man annars leva av när man väl är ledig. Nej, det kommer bli en bra vecka. Dessutom jobbar jag bara 4 timmar om dagen så vad ska jag klaga på????

Helgen ja.
TORSDAG: Begav oss iväg på sjön med Mona och Micke redan före lunch. Myste i solen. Träffade Håkan och Viktor som var och badade på stranden med familjen (vi satt i båten och Jenny och Ida var kvar på land så tyvärr träffade vi aldrig dom). Vi mötte upp Roine och Tres med barn och for runt på sjön hela dagen. Framåt kvällningen gick vi i land på en holme, åt soppa innan vi begav oss till finntjärnsvägen och festade lite på altan tills tröttheten tog över.

FREDAG: Eftersom vi sov hos Sara passade det bra att hon fick bjuda på frukost. Därefter begav vi oss (jag och Sara med familjer) upp till sommarstugan vid jäsen där vi har vart till idag... har haft sååå skönt. badat och bara varit.

Nu har jag dock en hel del att komma ikapp med. Typ tvätt och andra vardagsysslor. Jon är ju så klart och fiskar i kväll så någon hjälp från honom är det inte att räkna med. Hoppas jag får mer tid, och framför allt mer inspiration till  till bloggande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0