Utkast: I fredags ...

           

I fredags var vi på middag hos svärföräldrarna i Stackmora. En mysig kväll med ett otroligt sken på himlen. Kunde inte motstå att plocka fram kamerurran och fota lite..... tycker själv att det blev en del riktigt bra bilder :)

Nu är det däremot måndagmorgon. Min semestervecka, vilket betyder att vi skulle ha varit på semester. Semester med familjen, jag har längtat. Nu blir det inte så. Visst det var jag som ställde in stockholm på grund av Leias bortgång, men vips så blev det tydligen fritt fram för fria aktiviteter hela den här veckan. Med fria aktiviteter innebär att jag är hemma med barnen, medan deras far sticker iväg och fiskar på skogen med sina polare.... HALLÅ SEMESTER!!!!! Irriterad och pank ska jag nu försöka hitta på något så barnen får en mysig tillvaro. Hade jag bara haft pengar hade jag dragit iväg hela veckan med dom...

Fortsättning följer....

Kram Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Tin

Jadu vad ska vi göra med våra karlar, jag har en lååång lista på saker som vi borde göra när han för en gångs skull är hemma. Men nu är han ju inte hemma ändå så jag får roa mig med min lista själv, som tur är har jag en hund som håller mig sällskap. Dom hade väl kunnat vara hemma Jon och P-Å med era barn och så hade dom skickat oss till tällberg på SPA ett par dagar, det är semester det!

2008-07-21 @ 16:42:28
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Mooona

Jaaa ...totalt medlidande...man blir totalt frustrerad...vet exakt hur det känns..



kram..



kram och medlidande till Tin me -..som också kommenterade detta inlägg.. :)

2008-07-21 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0