Allhelgona, så vackert, så sorgligt!

Ska jag vara lite personlig här så måste jag erkänna att det varit en ganska känslosam dag idag. Jag har setat och tänkt en massa. Självklart har tankarna gått en del till Morfar, kan inte fatta att det gått 2,5 år sedan han gick bort. Saknar honom mycket. Men det är inte så farligt, det känns som en saknad jag kan acceptera. Svårare är det när jag tänker på min vän som fick säga hej då till sin 2,5 åriga dotter i somras. Jag har tänkt så mycket på henne idag. Flera gånger har tårarna kommit och ändå kan jag inte föreställa mig den smärta hon måste känna. Jag vill bara att hon ska få känna lycka igen, kunna skratta, känna glädje... hon är så värd det, hela hennes familj är så värd det.

Jag tänker på er.



Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: ulle

Sån tur ska jag väl inte ha? :) Han kom nyss upp från tvättstugan och säger-Du jag råkade visst tvätta min mobil i tvättmaskinen haha!! Han har väl haft sin nya mobil i max emn månad,humöret på topp,njae ;)

2008-11-02 @ 19:39:39
URL: http://lofvargarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0