Borta bra... hemma igen!


Vi har kommit hem. Skönt att vara borta (speciellt när borta=fjällen), även om det är skönt att komma hem igen. Men helgen har varit helt underbart härlig.

Som jag redan berättat om, var vi ner till Idre på lördagen för att titta runt lite på snöskoterns dag. Efter lunch dök Familjen Roine, Therese, Jonna och Jonathan upp och vi hjälpte dem att elda upp ris på deras tomt. På kvällen avnjöt vi en god fiskmiddag, tittade på dansbandskampen och spelade spel. Många skratt senare kröp vi till sängs. I morse vaknade vi upp till ett underbart fjällväder. Barnen skickades ut för att leka och vi vuxna var inte långt efter för att dra i oss av den ljuvliga fjälluften.



När jag tittar på de här bilderna kan jag inte annat än tycka att mina barn är bortskämda (och jag med för den delen). Visst jag gillar att besöka storstäder med fart och fläkt.... men titta, det här är vackert!!!!

...Jag kan dock inte påstå att det här har varit någon ren hälsoresa. Majoriteten av mina bilder från helgen avslöjar något helt annat :) När vi dessutom skymtade flygande älgar på söndagen började vi verkligen fundera på om vi ska se över våra flytande intag... :)

"HOLY COW"...jag har plötsligt fått en bild för det uttrycket!!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Vaaaackra bilder!!!



kram

2008-10-27 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0