Dagen slutar bättre än den börjar

Det var en dryg dag idag. Kanske var det för att man själv inte orkade som det speglade av sig på barnen. Det brukar ju vara så. Till slut fick jag sätta mig ner och prata med Kalle i lugn och ro. Vi bestämde att han skulle få sitta själv på sitt rum och titta på film, 30 min senare sov han. Ebba la sig med mig på soffan och somnade hon med. Själv fastnade jag i boken... kan inte sluta läsa (män som hatar kvinnor).

Mellan 16-18 har jag haft Saras barn här. Så mysigt med massa barn i huset. Fast 4 hade varit lite mycket att ha jämt kanske. Men ibland är det underbart :)
Mamma lämnade hit dem eftersom Sara jobbar sent, Erik är borta med jobbet och mamma skulle klippa sig. När mamma kom så hade hon en underbar Orkidé med till mig. Blev så glad. Älskar Orkidéer, älskar presenter, älskar mamma... Tänk vilken bra avslutning det blev på den här dagen i alla fall!
 


Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0