Festlig torsdag!


Oj vilken torsdag det blev. Började dagen med att baka en cheesecake med barnen, varpå vi bjöd in svärmor och svärfar på fika. MUMS va gott det var. Svärfar åt så jag trodde han skulle spricka :)
På eftermiddagen var det dags att jobba två timmar (stackars mig va!!??) Därefter åkte jag hem, bytte fordon och cyklade ner på Orsa på föräldraråd. Gårdagens föräldraråd avslutade vi med bowling... därmed har ni anledningen till att jag var hem och bytte fordon! Jag och Mange hade sen läääänge bestämt att vi skulle ta en öl. När vi bowlat färdigt vid 9 gick jag och Mange ut för att cykla hem. När vi satt oss på cyklarna tittar Mange på mig och säger: "dom stänger 10!". Ok, vad gör man!? Bara att parkera cyklarna, återvända in, ta plats i baren och beställa in mer öl!!!

Alltså ibland är jag bara föööör bortskämd!
Alltså, ha en gubbe här hemma som städar och möblerar om, och en killkompis som man kan gå ut och dricka öl med en torsdag. Busigt värre...

...törs jag tala om att Jon ska ställa till med middag ikväll!! :)
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojojoj, vilken härlig torsdag. Och gud så god den där cheesecaken ser ut! Är den slut eller kan du skicka lite på posten? ;)

2008-10-17 @ 10:33:10
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Mona

VAAAAA...öl..-utan mig?... middag utan mig?..

Humpf...-ä ni sure eller vad är det ... :)





(näädå..det är du värd..och ha nu en mkt trevlig kväll..kram)



2008-10-17 @ 11:59:06
Postat av: AnnaPanna

Mange hade också trevligt! Du får låna honom typ när som helst. Kanske lite dumt att det blev när C skulle ha rännskita, men men... sånt händer! När jag kom upp i sovrummet i natt låg han med en skön ölandedräkt och ett saligt leende på läpparna. Kan inte bli annat än sweet dreams efter en sån dejt kan jag tro... Jag hoppas få dejta dig under liknande omständigheter någon gång under våren... Pump it out eller hur var det. Låter kul med sparktur btw. Kram! Nu åker vi till Härdal!!

2008-10-17 @ 15:05:58
Postat av: ulle

Kan man bli FÖR bortskämd?? ;)Själv ska man ut och ta in ved så man får lite värme i stugan...mannen på älgjakt! Kram

2008-10-18 @ 10:42:44
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!

Läste hur du uppskattar att Jon hjälper till och insåg då att jag borde börja uppskatta Micke också. Jag brukar mest känna mig irriterad över att han ska göra allt jämt, haha! =)



Hoppas allt är bra med er, hälsa Jon.



Kram!

2008-10-18 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0