Fjällen

Sitter i familjen Dahlbergs stuga i Storfjäten. Lite frusen och trött efter gårdagen, nej det beror inte på någon fjällvandring ;) .. Men guuuuu va bra jag har det. Vi har precis gjort en sväng till Idre och kikat runt (snöskoterns dag). Nu står Jon vid spisen och förbereder lunch, älgkebab, sen väntas familjen Roine och Therese att checka in snart. Med andra ord kan vi se frem emot en mysig fjällkväll, med god mat i goda vänners sällskap...

Nu kallar kökspersonalen på lite extra hjälp, så jag får återkomma hit senare.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Malin (the boss)

Jag är såååååååå avundsjuk!



Njut för mig också!!!!

2008-10-25 @ 21:33:20
Postat av: Malin (the boss)

-Blev Jon omvänd igår efter han pratat med Marcus? Vi kanske ska boka en dubbeltid ;-) Tror du man kan få mängdrabatt?!

2008-10-25 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0