Fler barn i huset :)

Vi har fullt hus här hemma, härligt. I natt har nämligen Selma och Felicia (Kalle och Ebbas kusiner) sovit här. Mysigt att få låna dem igen, det var ett tag sedan nu. När flickorna var små tog jag och Jon dom ganska ofta. Då bodde ju inte svärmor och svärfar här (Det var när Lennart jobbade i Västervik) så dom kunde inte ställa upp lika ofta som nu. I samma veva som Ann-Marie och Lennart flyttade hem fick vi ju även Kalle och det bidrog väl också till att vi inte tog tjejerna lika mycket. Kul att ha dom här igen i alla fall :)



Idag ska Jon iväg och hjälpa Erik med vedboden.... Kanske, kanske kan jag även få honom att fixa hyllor till min matkällare i köket (under en sån där lucka i golvet för er som inte vet att vi har det ). Jag ska stoppa ner mina pelargoner där hade jag tänkt. Dessutom får jag pelargoner av mormor eftersom hon alltid får nya varje år. Brukar i alla fall få hälften att klara sig...

Nu ska jag hjälpa barnen att stryka deras plattor.

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0