GOD morgon.

En hel natt, en HEL natt har jag sovit. Somnade när jag la mig, inga barn som väckt mig och jag vaknade först när klockan ringde. Vet inte när det hände sist. Barnen har varit utportionerade, Kalle hos mormor och Ebba hos farmor. Själv tillbringade jag kvällen först med att träna och sedan framför TVn. Det är min stora TV-kväll på onsdagar, bonde söker fru, oskyldigt dömd och sen ett inspelat Efterlyst.

Men nu ska jag kila iväg till ett möta på näringslivskontoret.

Kram
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin bloggen har blitt!

2008-10-30 @ 10:15:01
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Mona

Tänkte precis tvärtom..tolka det inte fel utseendet är kanon.. :) men det är en mycket fel färgkombination med blått som läses i liten text..man ser den lilla texten suddigt..tex där man ser om någont har gjort ett inlägg.. vitt eller svart hade gjort underverk.. pust.. det är faktiskt irriterande..går det att ändra ?... är det bara jag som plötsligt blivit blind på din sida? ;)



kram kram

2008-10-30 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0