I Polisens händer...

Ibland är det riktigt kul att läsa tidningen. När man dessutom får en koppling till polisen, jag gillar ju att klaga på polisen, så blir det extra kul (. Var in på Dalarnas Tidningars hemsida och klickade in mig på upphittade stöldgods. Vem vet våran fyrhjuling och fiskesaker hade ju kunnat finnas där, men NEJ. Däremot hittade jag lite annat smått och gott.

Se den här bara. Vem har snott mina vitaminer, åh tur att polisen lyckats hitta dem. Skulle vara kul och veta hur man kom fram till att det var stöldgods!! Finns säkert en bra förklaring men jag roade mig åt det i alla fall.
 
Falun. Burk vitaminer, inkom till polisen 14 augusti. Tros komma från förrådsinbrott.

Den här är ännu roligare. Undrar om Polisen gått runt och frågat hos frisörer om det är någon som saknar den här "hårblåsen" hi hi hi... Snacka om att man skulle känna sig blåst om man använde den.. ha ha ha!! Ååååå va kul! Om polisen provkör alla stödlgods de får in så har vi nog svaret här varför så många poliser är flintskalliga... he he he...!!
 
Falun. Hårtork i kartong, inkom till polisen 14 augusti.

Vill ni se det med egna ögon http://www.dt.se/brottsplats/stoldgods/article284416.ece

Nej nu har jag varit rolig nog för idag!!!
Sol Jenny

PS. Vill bara förtydliga att jag INTE har något emot polisen. Jag vet att de gör sitt bästa men att resurserna inte räcker till. Det är den punkten jag driver med... Fattar inte varför vi inte kan få ha en ordentlig polisstyrka!!! Fler poliser till folket! Och tack till de Poliser vi har. DS.

Kommentarer
Postat av: Tin

Det är ju hans nya frilla hon har :)

2008-10-10 @ 22:27:30
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0