Idag reder vi ut endel måsten

Idag hoppas jag på en bättre dag... Det är ju ändå så att vad försäkringskassa, arbetsförmedlingen, a-kassa och försäkringsbolag än kan hitta på så är det ändå "bara" pengar och materiella saker. Mina barn mår bra, jag mår bra och mina nära och kära mår bra... det är i alla fall inga större fel. Ibland kommer det över mig att jag bara klagar och klagar, fast jag har det så himla bra... ändå kan jag inte låta bli att slänga galla!

Idag ska vi ta en sväng till svärmor, lämna tillbaka hunden till henne och kanske kan jag smita lite tidigare till jobbet om barnen kan vara kvar hos farmor. Hade varit toppen. Då hinner kanske jag och Malin skriva ut arbetsgivarintyg och jag får iväg alla papper. Det hade varit så skönt.

This is my day!!!

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0