Innebandy... värt att beskåda!

Kalle spelar innebandy. Han började på fotboll i somras och när det var slut talade tränarna om att det fortsatte med innebandy för dom som ville. Kalle var med på sin tredje träning idag. Jag, Jon och Ebba passade på att åka och handla, men vi kom tillbaka så vi hann se lite av träningen. Det är ju så roligt att se dom spela. :) Några springer efter bollen. Andra står och leker med klubban. Endel hoppar fram, andra glider....

För mammas lilla stjärna handlade det mycket om att titta på läktaren och styla för mamma, pappa och syrran. Han fick till ett och annat slag på bollen... men vilket håll den skulle åt hade han kanske inte så stor aning om. Jag tycker i alla fall det är helfestligt att titta på. Dessutom tycker Kalle det är kul, vilket ju också är ett plus :)



Nu ska jag fika och sedan mysa ner mig i sängen.
Tjing
Sol Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0