Jag har en egen Ängel här på jorden :)

Igår var jag åter och tränade. Känner mig så stolt som håller i det. Var inte så sugen igår men gav mig ändå iväg, vilket gör mig ännu mer stolt över mig själv. När man väl är där är det kul. Fortfarande en härlig blandning av människor... nog talat om det... Jag och Sara skrattar åt Ola Hassis kommentarer, något varje gång. Det är såååå härligt, få skratta och få träning, SAMTIDIGT :) Me like!!!! Fast jag känner att man borde utöka träningspassen med ett till i veckan (minst). Har inga STORA visioner, men en promenad i veckan... ja det hade varit bra!! Få se hur duktig jag är framöver ;)


ÅTER IGEN TACK TACK TACK MIKAELA SOM SATT BARNVAKT SÅ JAG FICK TRÄNA. DU ÄR EN ÄNGEL.

Barnen har varit så mysiga på morgonen. Titta bara:
 
Kalle sitter och läser för lillasyster Ebba.

Nu är jag på väg till jobbet :) GLAD!!!!
Här hörs vi senare... Kanske blir det mer barn/hund tankar.... ha ha såååå kul när vänner engagerar sig!
Anna, vagnen finna här. Vi spar den dock tills det närmar sig ifall vi ska ut på nattliga promenader med våra barn....!!

Kram alla

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Michaela

:) Tycker det bara är Roligt !! :)

2008-10-02 @ 13:49:45
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Anna

Jepp, ingen brådis!

2008-10-03 @ 01:02:09
Postat av: christian

Hej!



Jag såg att du har en Sergio Tacchini tennis tröja på bilden "Te-mys och gamla minnen".. har du den kvar? Jag skulle kunna tänka mig köpa den isåna fall.

Ha en trevlig helg

Christian

2011-02-18 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0