Kalle och hans vänner...

Idag har Kalle haft kompis med sig hem från dagis. Det är inte första gången han leker med någon, men det märks att han har mer och mer behov av att göra det. Huga ligen, han håller på att bli gammal. Nu måste jag verkligen få ordning här hemma så barnen kan vara på rummet och leka. Dom måste få det både praktiskt och mysigt. Jag är på G, alltså jag är på G. Det står en hel släpvagn fullastad med grejer jag har slängt. Jag som inte kan slänga :)

Efter att alla kläder jag vikt ihop igår åkt ner för trappen, tillsammans med halva lådan (jättelådan) med lego, sängkläderna rivits ur sängen och mjukisdjuren slängts ut över hela golvet, tyckte jag det var dags för pojkarna att gå ut. På med massa kläder... för att sedan upptäcka att det SPÖREGNADE!! Men ut var det. Jag beodrade dem att leka i carporten, sedan blev det mellis på bron..... stackars barn!!!

Men jag tror faktiskt inte dom var så ledsna.
Tror ni???



Dagen slut!
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: iana

De ser ju supernöjda ut! :)

Barn är ute för lite, du är bra du, som "slänger ut dem" och sen hittar på tokiga saker som mellis på bron i regnet!!

Sånt hade jag älskat när jag var liten!!

Eller var och var, jag ÄR liten än appropå ditt nyaste inlägg.



Jodå förresten, det blev middag tillslut, om än efter en massa dammsugning. Älgfärspanna med kantareller och cremefraishe!!

GOTT!

Kram

2008-10-22 @ 10:48:53
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0