...Let it snow, let it snow, let it snow!

Nu är den här... SNÖN! JIIIPIIIII!



Självklart var vi ute och for idag... med sommardäck. Jag och systeryster med barn, dvs fyra stycke, var hem till Sonja och hälsade på. Som vanligt blev vi varmt välkomna och det bjöds på pannkakor till lunch och sen fika. Kalle åt 4 pannkakor, och jag trodde han skulle spricka.

Hemma igen var det ingen idé att försöka få in honom. Istället letade vi fram täckbyxor och innan vantarna var helt på hade han slängt sig ut i snön. Man kan inte undgå att se glädjen som lyser i hans ögon när det snöar. Hade Kalle fått bestämma hade vi även letat fram skidor, pulkor och allt på en gång.

Själv gruvar jag mig för allt slask som detta innebär.... blöta kläder, snoriga ungar. Men samtidigt, va gör det då???

Jag säger det igen: "Let it snow, let it snow, let it snow"
     

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Morgan

Tack för komentaren!! Du får jättegärna länka bloggen. Ha det så gott

2008-10-29 @ 22:15:34
URL: http://millesresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0