Lite sömn... ZZzzzz ZZz zz z!

Blev inte många timmar som man fick sova i natt. Det är mycket som snurrar i huvudet när man funderar kring jobb och studier mm. Sen allt annat som händer omkring en. När jag väl somnade (efter att ha läst ut min bok) gick det bara ett par timmar innan Ebba vaknade och hostade. Hon har haft en sån rethost en vecka nu. Ska nog ringa läkarstationen och höra om man kan ge henne något. Hon vaknade i alla fall vid 3 och sen låg vi vakna till 5. Då tog jag med henne ner och satte oss i soffan och åt skorpor och oboy. Efter ytterligare någon timme lyckades hon i alla fall somna, och sen sov jag med... fram till 7. Då kom Kalle ner och väckte oss. Sen är barnen hur pigga som hellst. Hur gör dom???

Nu blir det en STOR balja kaffe!

Ny dag, nya möjligheter!
... ja vi får tro det! :)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack!

Det är verkligen för j-vla drygt alltså... BLÄ!

Förstår mig inte på dom som tycker att det är SKÖNT att vara arbetslös!? Man blir ju galen på alla papper...



Ha det bra!!!

Kram :o)

2008-10-13 @ 13:49:41
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0