Måsten, borde... och verkligeheten!

Jag borde vika tvätt
Jag borde leta efter en räkning som är borta
Jag borde packa barnens dagisväska
Jag borde skriva in text på hemsidan
Jag borde rensa ur garderoben
Jag borde städa
Jag borde duscha
Jag borde borsta tänderna
Jag borde gå och lägga mig

Men jag sitter här och ödslar tid... hum...
Jag har redan bestämt mig för att skita i ganska många av dessa måsten. En liten stund till ska jag sitta här.
Sen ska jag borsta tänderna.
sen ska jag gå och lägga mig....

Jag ska ligga och bara mysa, läsa min bok och bara skämma bort mig själv. Jag måste, för det behöver jag idag. Har jag tur får jag sällskap av Elin. Hon har blivit så där "vintergo". Våran katt fungerar så. När det är sommar ser man knappt röken av henne... mest spår av inälvor efter råttor hon drar in. Men när temperaturen börjar närma sig 0, då fylls hon av "goshormoner".  Jag tror jag pyser iväg genast!
 

Kram och go natt

Purrr purrr purr kurrr kurrr kurr.
MMMMMMMM
 Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: MOna

jahaja...vad blir det för mat ikväll då ?!! :)



kram

2008-10-03 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0