Mora IK världens bästa gäng...

Jon ska iväg på Hockey ikväll. Det lämnar mig och barnen hemma... hos MONA :) Helt plötsligt längtar jag efter att sluta jobba. Tänker höra med Mona om vi inte ska ta och fixa lite käk, lite vin och ha en liten mysig stund... utan grabbar. (Hörde du det nu Mona, bara att börja fila på menun....)

Hockey, jag älskar i och för sig hockey, och Mora är ju "mitt" gäng. Men det kan inte jämföras med en stund med sina vänner.....

 + 
VS
 +

Valet är biff!!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Som du hörde..erbjöd mig att va chaufför ikväll..men men det är inte meningen att jag skall ha en VIT fredag ;) åh så skönt att slippa hockey..mkt mkt bättre att njuta av ditt sällskap med alla tillbehör :)



Ouiii..vicken fin bild... -på Glöggen såklart!

2008-10-03 @ 10:41:19
Postat av: Anonym

gott me glögg!!

2008-10-04 @ 15:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0