Ny dag, nya omöjligheter!

Dagen började ju inte så bra... men nu är det värre!
PISSDAG!
Att jag redan var förbannad över alla papper och myndigheter vet ni som läst mitt förra inlägg. Så kommer jag hem från två timmars jobb och får uppgifter som gör dagens pappersarbete till rena nöjet. Jon har pratat med försäkringsbolaget.

Ingen har väl missat att vi blev bestulna medans vi var borta i spanien, fiskesaker mm + Barnens fyrhjuling.

I alla fall har vi fått besked om att Fyrhjulingen INTE kommer att ersättas, inte en krona vi får. Hoppas den JÄVELN (förlåt men när någon gör mina barn illa tänker jag inte hålla inne med svordomar) som åker runt på den krockar med en ladugårdsvägg och får hjärnskakning. Idioterna som tror det är ok att stjäla i tron om att dom rätta ägarna ändå får ut det på försäkringen: SÅ ÄR DET INTE!!!
Motorfordon ingår inte i hemförsäkringen, men de går inte heller att försäkras enskilt eftersom det inte går att registreras!!! Tänk på det ni som köper stöldgods av det här slaget. Ett annat barn ligger då hemma och gråter!!!

Lika bra jag lägger ner nu innan jag blir för elak... jag vill ju ha kvar mina läsare ;)

EFTERLYSNING



Har ni sett minsta spår efter detta fordon, hör av er PLEASE!
Ni se ju själva hur barnen glädjs åt den...

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Michaela

Saknar er :)

2008-10-28 @ 10:16:35
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0